blame it on me

image71

- Fool me once , shame on you. Fool me twice , shame on me ..





Lördagen är över.. Och det blev en hemmakväll idag med !  Vilket innebär ,
en hemmaheeelg. En hel helg ! Puh , det känns en aning wierd faktiskt.
Längesen jag var hemma en hel helg. Brukar typ vara borta fredag till söndag
annars :p haha ! Men ja , jag har iallafall sovit ut .. käkat ordentligt & bara chillat.
För en gång skull (: inte fel. Det känns i kroppen nu , att det behövdes !
Nu är klockan typ kvart över tolv , och jag tänker faktiskt gå & lägga mig.
Väldigt snart. Ska plocka undan lite och så först .. är riktigt seg i skallen :p
muhaha. Imorgon är det söndag .. får väl se vad den dagen bjuder på för
spännande händelser ;) tssss ..
tjohej era freaks



love is gonna save us ..


god bless


/ Montan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0