brighter days

image82


I won't even be able to walk out my front door
Without worrying about coming to conflict with the law




Gooooodmorning , fuckheads !  Lördag idag , så jävla sweeet .
Sovmorgon , och party ikväll. Kan det bli bättre ? :p hah.
En veckas jobb är förbi. Och det har faktiskt varit grymt kul !
Har riktigt sköna arbetskamrater , och det är full rulle hela tiden :p
Neat !   Aja , ikväll ska jag festa med alla mina kusinerna.
Ska bli så jävla roligt !!  Länge sen vi träffades allihop :) Och t.o.m Linda & Andy
är i sverige ,  och ska vara med och festa ikväll. Så det är riktigt nice faktiskt !!
Lite ångest över kvällens outfit bara :p Jeans eller kjol ? uuusch ,
jag vet inte ! Får se .. kankse går naken ? haha nej , så kul ska vi
inte ha :p Nu ska jag käka lite frukost & så , sen har jag MASSOR att fixa.
Börjar känna nu att tiden kankse inte riktigt räcker till ? GAH..
skit samma.. ikväll är det fest , och jag är sååååå laddad :D
tjohej



baby , du är bäst ..
tack för allt.

i love you <3


God Bless


/ montana



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0