god forgives

image65

- sometimes .. it get's .. just .. to much ..



Igår var det chill (: var faktiskt i Vellinge och hälsade på folket där .
Riktigt kul får jag säga ! Kom på att jag faktiskt har saknat dom rätt mycket.
Fick även träffat Ola & Erik :D deeeet var kul ! Alltid lika fulla & glada , haha.
Blev mest filmtittande och så. men en del bus hann vi ju också med , såklart ;)
Så jag var hemma vid 3 inatt. Somnade som en sten direkt :p haha !
Vaknade sent idag , så det blev många timmars sömn ! Inte helt fel .. kändes
som att det behövdes om inget annat ! (:  Ikväll blir det nog också rätt lugnt ..
ska träffa Dennis sen.. men den bajsen är ju i stockholm nu =/ uh , han & hans
jävla äventyr asså :p haha ! Nåja. Och imorgon ska jag träffa Jonathan på dagen ,
och lite senare ska jag träffa André (: kan nog bli kul. Länge sen man såg dom ju !
Nu ska jag hoppa in i duschen , sen ska jag tvätta :( uuuhu , blä !
take care fuckheads

tjahej



can we call it ... love ?


i think we can !

God Bless


/ montana - den odödliga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0