happy fucking ...


image69

- i feel like i could touch the stars ..



Happ , nu sitter man här igen. Mitt i natten .. nästan !  fredag natt ,
usch .. jag borde vara ute & snurra nu. Inte sitta hemma och skriva
blogg . HAH ! njä , jag ska inte klaga .. min fredag var faktiskt inte helt
kass. Var först på nya jobbet , på intrudoktionsdag. Spännande faktiskt.
( dom första 2 timmarna ! dom andra 4 timmarna flög dimmigt förbi )
Sen när jag kom hem var det fullt stohej , med matlagning och grejer.
Brushan fyllde ju åååår ju =D 21 år gammal .. usch , kan du ni fatta det ?
Min lille Putte , 21 ? :( neeje. Inte bli stor pojke redan väl ? gått så snabbt.
anyway , det blev middag med släkt & vänner , kakor kaffe .. ja sånt vanligt
trams !  Sen gick jag patrik & basse in till sjöbo och lämnade av sonnys väska.
mycket givande promenad :D haha ... Ni är sjuka !! But i like you guys (:
och nu sitter jag här och dricker mjölk. . ska sova stra (: är grymt sliten !!
tjohej gangstah'



så mycket på en gång.
chilla ner nu.
livet går för fort ..


God Bless


var rädda om varandra  !


/ montana - Den Odödliga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0