i wonder

image77

- my skills kills




Då var det lördag. Tiden går fort .. nästan alldeles för fort. Igår blev det en
såndär jobbig , slö hemmakväll med film & cola. Inget vidare alls faktiskt !
Telefonen ringde hundratalsgånger .. alla frågade , " var är du ? festar du inte ? "
... " peeetra , varför är du inte här och festar med oss ? NEJ , jag är
heeemmaaa .. okej ? :p haha. en smula jobbigt ! Nåja , det var väl kankse ändå

ganska skönt. Gick och la mig ganska tidigt ! ( för att vara fredag ) mohaha.

Sen kollade jag på Lilla Sjöjungfrun i sängen , och somnade nog innan första
meningen i filmen ens blev sagd :p haha ! Begåvad. Idag vet jag inte riktigt
vad som händer .. Benita kommer hit om en stund , och vi ska laga mat & mysa.
Sen ikväll vet vi inte än.. vi har inte bestämt oss om vi ska vara hemma med film
och så , eller om vi ska ut & festa. Jag satsar nog på festa ;) haha ..
Det löser sig i halvlek.  Vi får helt enkelt se vart vi hamnar :)
Nu ska jag hoppa in i duschen . tjohej assholes



Some people wait a life time ,
for a moment like this ..

***

Now i know , only i can stop the rain !



God Bless


/ same old one


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0