kanalanka

image78

- and now i feel okey ..



Glidar dag .. som vanligt ! Mycket chill :p Har inte gjort sådär väldigt
mycket.. städat lite hos min granne & så ! Och för det , fick jag 700 spänn :p
vem fan klagar ? Inte jag iallafall , haha ! Behövs ju om inget annat .. för just
nu är jag fattigare än luffarna under bron i kungsparken i malmö. Seriöst !
Såja , oväntade cash klagar vi inte på (: Och idag om en vecka börjar jag jobba ,
så då kommer det trilla in en del pengar på kontot.. och jag ska köpa mig en
fucking mobiljävel !! för det är jag i stort behov av . Eller egentligen inte .. men
jag måste smälla mina pengar på något , så jag kan ju försöka intala mig själv att
jag behöver en ny mobil , jäääättteeeeemycket !! haha , i suck ..
nu ska jag titta på Knocked Up , och nanna (:
tjohej



iI like it in a Buddha Bong , bout two feet long ..

;)


God Bless


/ montana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0