polisen slår



image67

- don't try to fix me , i'm not broken ..



Söndag. Alltid lika givande med söndagar .. hm ? NEJ.
för söndagar är och förblir veckans tråkigaste dag ! Och speciellt när
det regnar och håller på , som det gör idag ! Lite extra depp. Precis vad
man behöver ju (:  grrr ! Nåja , ska iallafall åka in till malmö idag och träffa
Jonathan. Och sen André !  .. tror jag ? om jag pallar ? :p haha. Känns inte så
just nu .. men vi får väl se :) hade ändå varit kul att få träffa dom. Det är ganska
länge sen jag träffade dom små pojkarna (:  well well .. time will tell !  Nu ska jag
iallafall  börja tvätta lite , och duscha tänkte jag också göra nu (: Sen ska jag äta
mammas köttbullar , med sås & potatis. MUUUMS !
ta hand om er , tjockhuven´




Det finns en grupp i vårt land , som kan skjuta eller slå dig min vän .
Utan att något straff väntar sen , jo vi kallar dom Polisen !

Dags och ändra situationen.

God Bless


/ lil-montana





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0