shake that

image73

- 10 days away from reallity ..




Oj , ett tag sen jag kladdade här .. har hänt rätt mycket på sista tiden.
Har knappt suttit vid min dator.. yeye , anyway .. fredag idag , och jag mår
bajs. Har världens jävla förkyldning på gång. Och det känns i varenda muskel ,
i hela kroppen !  Uuuuusch , jag vill inte. Jag var ju riktigt sugen på att festa idag.
Eller jag ÄR sugen på att festa. Men nje , sist jag festade med feber höll jag på
att dö :p haha. Ingen repris på det , tack ! Så jag får väl se vad som händer ..
blir kankse en tv kväll ? Åh , ball. Verkligen !  tsss ..  nåja , får se vad som händer !
Nu ska jag gå och missbruka lite fler panodil , och sen ska jag leta upp minn nässpray !
OHYES ! take care fuckers ..
tjohej




JAG SAKNAR DIG.



- kom tillbaka ? :(



God Bless


/ den odödliga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0