sorry



förlåt förlåt förlåt förlåt ..
jag menar det verkilgen. Förlåt ! :(

Hur kan man vara så fruktansvärt respektlös ?
Så äckligt gjort .. egotrippade jävla svin.
Jag skulle kunna skjuta mig själv i huvudet ..
fanfanfanfanfan ..

Detta var något jag aldrig trodde skulle hända,
Och då menar jag verkligen , ALDRIG !
Jag gav dig ett löfte. Och svek det så jävla hårt ..

Och du är bara så jävla förstående hela tiden ..
Hur har jag lyckats hitta dig , min stjärna ?


fan vad dåligt samvete jag har.
fan vilket jävla svin jag är =/


åååh , detta kommer jag ALDRIG förlåta mig själv för !


Kommentarer
LillBally - Skriver:

Gumman , vad har du gjort som
är så illa ? Sassa & Pepe <3

Kommentar skickad: 2007-09-21 Klockan: 16:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0