sunglasses

image84

always on the run ..



Då var det söndag. Skönt :) Sov länge idag. Behövdes :p heh !
Hade skitkul igår faktiskt ! Började med att Farmor , pappa & mina
fastrar kom till Mellanskolan i den feeetaste, vitaste & längsta limousinen !
Farmor bara bölade , haha :p Hon visste inget om den. Hon trodde att hon
skulle åka med Papps dit , så kom hon ut på parkeringen och så står Den där ,
med chaffis , champange & grejer .. haha , hon var svimfärdig ! Men så är det ,
man fyller bara 70 en gång ;) Sen blev det massa god mat , dricka , snapsvisor ,
dans & skratt ! Riktigt kul faktiskt :) Kvällen hade lätt sina höjdpunkter !
Jag , Linda & Nanna festade loss för oss allihop :p haha. Vi hade fett kul..
Sen åkte jag med mina andra kusiner hem, vid  03 tiden !! Haha , jag var så
jävla party i bilen .. dom fick sig nog gaaanska många skratt åt mig :p hah.
Var kankse inte så nykter !! Hade sån klockren fylla .. inte för mycket , och
inte för lite alkhol ! Över nice :p Och nu ska jag käka lite frukost.
tjoheeej

- Bilder kommer i Bilddagboken (:



.. det var kompisar från förr !

-_-


God Bless

/ monty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0