sunk dag


image70

- becoming insane ..



Igår gick jag upp halv 7 på morgonen. Åkte till Öftofta , och var på
intrudoktionsdag på nya jobbet. i 6 timmar ! Fy fan , hemskt. Eller aa ,
dom 2 första timmarna var helt chill .. men dom 4 sista , var dimmiga ,
trötta och äckligt dryga :p haha ! Och eftersom att han som höll föredraget
snackade den grööövsta Gotländskan nånsin , så var det genast 10 gånger
svårare att hålla ögonen öppna :p haha ! well well , åkte hem och det var fullt
stohej med matlagning & grejer. Bruuuushan fyllde ju år ju :D 21 bast redan .
Usch , det har gått fort ! Nåja , blev middag med familjen och så ..
trevligt faktiskt. Sen gick jag patrik & sebbe in till sjöbo .. haha trevligt värre
faktiskt ;) Sen åkte dom tillbaka till malmö , och jag somnade ganska fort :)
Idag funderar jag på att åka in till malmö. Träffa Benita :) och mina brödrar.
Får se. behöver lite cash , är fattigare än fattigast just nu. KUUUUUL ! öh ..
tjohej fuckers




Jag tycker inte om detta. inte alls ..
ni måste vara rädda om er nu !
och om varandra ..



God Bless

/ montanaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0