You'll have me suicidal

image80


i wear my sunglasses at night ..



oj , ett tag sen jag kladdade här .. har verkligen inte tid.
Jobbar & står i hela dagarna nu (: så datorn är aldrig ens igång , hehe ..
Var i malmö en stund idag efter jobb & träffade mitt lilla troll. naaajs !
Hinner ju knappt träffa någon nu mer. Så nu blir det att ta vara på varenda
minut av helgerna istället :) Men det är skönt det med faktiskt.
Trivs med mitt jobb , så det är jävligt kul (: ett riktigt kul gäng jag jobbar med.
Blandade människor i alla åldrar , hehe. Skoj ! Nu ska jag borsta tänderna
och föna mitt hår , sen är det natti natti .. är heeeelt färdig. Långa dagar ,
och tidiga morgnar är inte rikigt min starka sida. Än så länge :p heh.
Godnatt fuckers



Sean Kingston - beautiful girls

:)


God Bless


/  lil - montanaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0