a hundred days have made me older.

image191

lights will guide you home.



har varit en riktigt soft dag :) har varit ute hela dagen..
najs väder som fan! har träffat molly också idag.. skit skoj!
länge sen!! vi var inne i sjöbo och snurrade runt ett par timmar..
hehe, flummigt.. precis som förr :p sen stack vi hem till Glud en stund
med.. riktigt kul att få se honom igen. och alla andra som var där!
sjukt länge sen jag träffade dom allihop =/ Träffade även Mr O ;)
hehe.. hans namn är för coolt för att visas i min blogg.. men det var riiiktigt
roltigt att se honom! sen drog jag hem, käkade lite och så.. och nu hamnade
jag här.. hm.. jag borde går och göra något annat! har lite grejer jag
boorde göra.. men ja.. jag stressar inte ;)
tjahe



i think about you baby,
and i dream about you all the time.


sommaren 2007







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0