a short cut trough life..



vad gör man när allt är fel?
när allting känns sjukt meningslöst,
och ingenting längre spelar någon roll?



efter 10 månaders total tystnad  får man brev hem av dom.
damn, det där känns!  egentligen borde jag väl inte blivit så
chockad som jag blev, men vafan.. man hade endå ganska höga
förhoppningar! som sagt.. 10 månader är lång tid. det händer
mycket i ens liv på så lång tid.. aja, finns inget att göra åt.
jag kan inte göra det ogjort. och det vill jag inte heller..
man lär väl av sina misstag? jag hade kul iallafall.. jag får
tänka så.. haha! det är väl som dom säger antar jag..
don't do the crime, if you can't do the time !!
tråkigt bara att skiten har gått upp till TR nu.. that's bad!
torsdag, 11.30 gäller det !



visioner i mitt huvud när du ler







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0