happy 4 20 ;)

image189

happy 4 20 everybody ;)




jaha, då var man tjuuuugo nu :D sjukt endå!
har haft en riktigt bra dag.. pappa och farmor var här innan,
fika och så! sjukt fint väder idag också :) sen grillade vi, och så..
skitmysigt ! nu är jag rätt trött.. men det hindrar inte mig från att
dricka öl ikväll ;D maaaha! fett najs. har fått fina presenter också!
är nöjd som fan! nu ska jag byta om och fixa till mig lite :)

tack allihop, för allt idag.
det har varit nice :)



it hurts more than you think..



Kommentarer
Hasse Arvidsson - Skriver:

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!
Jag önskar dig ett gott liv.
Skicka mig en adress så skickar jag dig min diktbok i present.

Hasse A

Kommentar skickad: 2008-04-20 Klockan: 21:44:46
mamma - Skriver:

Älskade ungen min. Tack för att du finns och har gjort mitt liv lyckligt i 20 år nu. Du är den finaste dottern en mamma kan önska sig! Älskar dig Gumman
Grattis igen.
Mamma

Kommentar skickad: 2008-04-20 Klockan: 22:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0