it's innocence..

image178

we had the fucking world, baby..
the world was ours, and we just fucked it away..




igår satt jag på akuten i 8 timmar, för att sedan få träffa
en läkare som säger till mig att jag ska kontakta Vårdcentralen
i den staden jag bor, så dom får hjälpa mig.. då förklarar jag för detta
lilla snillet, att det är dom som har skickat dit mig.. då ger han mig några
tramadol, och säger till mig att gå hem och försöka sova bort smärtan!
haha, en apa i bur hade kunnat vara läkare i sverige !! :p -
 idag har jag inte gjort så mycket.. varit ute och fixat en massa grejer!
kändes skönt att få mycket av det gjort. och vissa grejer lönade sig
mer än vad man anat ;) haha!  mycket grejer på gång nu, överallt..
allt gick så sjukt jävla bra idag, så när vi kom hem fick vi fira med
öl och vodka ;) haha..  det var en riktigt bra dag idag! fick t.om
träffat syster en stund :) lovely! nu ska jag sätta mig och pilla med
lite papper och lyssna på bob marley..


god bless



one life
one love



Kommentarer
bloggläsaren - Skriver:

haha du skriver alltid så balla grejer :p brukar läsa din blogg.. och jag ler minst en gång i varje inlägg!
fortsätt skriva!! MVH Line - bloggläsaren

Kommentar skickad: 2008-04-02 Klockan: 04:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0