it's just like magic..

image186

allt förändrades. på en sekund!



har egentligen inte mycket att skriva.. helgen har
varit ganska händelselös! eller nja, kankse inte.. men
vissa saker platsar inte i bloggen direkt! hm.. anyway, i torsdags
var jag hos storasyster.. blev film, godis och massa mys hela kvällen!
sen sov jag där, för jag skulle egentligen passat Leah och Bobby på
fredagen, men sis blev ledig :) så på kvällen blev det en snurr runda i
malmoe city.. kankse inte så där jävla kul, men ja.. vad gör man? :p
och i lördags var jag faktiskt en stund i Vellinge.. kändes fett konstigt att
komma dit! har inte varit där på typ ett år.. men allting är sig likt :)
och det var skitmysigt! det är endå min hemstad.. my hood liksom! :p
sen på kvällen blev det en runda till malmö igen.. snurr snurr snurr!
sen åkte jag buss hem till sjöbo.. vilket jag inte heller gjort på år & dar' !
och idag har det varit tv spel och skit hela dagen.. chill som fan !!
nu är jag helt slut, så nu blir det sängen direkt :)
tjohej


it feels like back in the days..
no no no, i ain't gonna stay here!



Mina tankar är hos dig..
dag och natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0