konspirationen leder..

image184

det är inte lätt att vara frisk, i en sjuk värld..



rättsamhället håller på att gå under..
vårt system gör oss mer illa, än vad det ger glädje.
konspirationen leder. vad ska man göra?
jag är fett trött på allting.. det finns ingenting man kan
göra utan ett bakslag! lagar och regler är så manipulativa
idag, att människor är rädda för att gå och handla mjölk på ica.
Sjukt, är vad jag känner.. riktigt jävla sjukt!
vad världen behöver just nu är en arg generation,
 en riktigt förbannad generation..
 som revolutionerar en korrumperad maktlysten & ockult styrd värld..
en värld där empati och medkänsla väger mer än pengar och olja..

fan, jag önskar att sverige gick över till republik..
då skulle jag lätt blivit president :p hehe.
monarki är för dom svaga. oss svenskar t.ex !




sick and tierd, of always being sick and tierd..




Kommentarer
Hasse Arvidsson - Skriver:

Petra for president.
Du har min röst.
Hasse A

Kommentar skickad: 2008-04-08 Klockan: 02:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0