life is a bitch..

image183

like a hurt, lost and blinded fool..




total fucking katastrof denna kvällen..
detta blev heeelt för mycket!  finns ingen som kan göra
 mig  så äckligt arg, som du kan!  detta flippade ut rätt maxat!
ilskan exploderade som en jävla bomb.. det var fett skönt att bara
få ösa skit över dig, bara så du vet! du förtjänade varenda jävla ord!
fett skönt kändes det!





fan.. allting känns fett bull just nu..
det är så jävla mycket runtomkring!
känns som att mitt psyke håller på att krasha totalt..
jag önskar att jag kunde styra mitt liv genom
en fjärrkontroll. då hade jag tryckt på Stop nu.. !




jag saknar dig dennis..
allting var mycket lättare när
du alltid fanns i närheten!
jag skulle behöva dig nu..

Ab imo pectore


Kommentarer
danne (smulan) - Skriver:

upp me hakan nu bruden.. du e tuffare än så här....
de vet du. de vet vi alla!!! de kommer lösa sig
snart du har vatt me om för mkt redan..!!!!
du kommer alltid va odödlig i mina ögon...
danne

Kommentar skickad: 2008-04-06 Klockan: 03:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0