teenagers living the dream!

image188

i guess i gotta hide away, far away..
cus' i gotta find a way, to find my way!



kom nyss på att jag åker till Jylland imorgon
klockan 10.00.. och jag har inte tvättat eller packat :p
haha. way to go! Så nu är det sån panik-tvätt-städ-packning
som gäller! kuuuul.. nej. jag hatar att packa! jag glömmer alltid
allt jag ska ha med mig, så tar jag med mig massa skit jag inte
behöver istället. ångest! aja, det löser sig i halvlek :)
ska bli fett skönt att komma bort iallafall.. slippa allt och alla!
kommer inte sakna en endaste jävel :p haha! nu ska jag
dricka kaffe, och välja ut kläder inför fredagen! yeey..?

fan, jag blir 20 på söndag..
det där är fet ångest!

chilla




jag saknar dig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0