can we fix this?

image146

little miss trouble




Linda kom till mig igår, och stannade tills idag :)
vi drack öl som fan igår.. haha, sjuk kväll!
idag när vi vaknade mådde vi inte helt bra,
så vi bestämde oss för en riktigt bakfylle-dag.. :p
stack ner och solade 20 min, sen stack vi till Söder och
krängde kebabtallrik, sen hem och kollade på film och bara
segade ner oss totalt.. sen åkte hon till vellinge :)
jag har inte gjort ett piss sen dess.. haha, jag är riktigt sliten!
nu ska jag sova.. ska kankse leka med Sis imorgon :) iiiih :*

natti natti fuckers





love you, darling..
tack för allt!



saknar bebo

:(




Kommentarer
Hasse Arvidsson - Skriver:

Hej. Vad händer?
Hoppas allt är OK.
Sköt om dig
och
var försiktig.
Hsse A

Kommentar skickad: 2008-02-16 Klockan: 16:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0