crystal

image160

samvetet styr hela ditt liv.



så jävla trött på folk och allt deras jävla skitnsack.
jag förstår inte vad det är som är så jävla intressant
med mig och mitt liv.. men folk verkligen älskar att snacka
om det! sen när man träffar dom så kryper dom för en..
fucking pussies!

-


yeye, hur som helst.. fredag igen.. lär väl inte hända så där
himla mycket idag! Ska träffa Danne lite senare :)
ska en runda till Lövestad och träffa lite folk och så..
sen vet jag inte alls vad som händer! får ta det som
det kommer.. :) nu ska jag duscha. tjahej!


Ras Cricket - polisen slår
en låt som alla människor borde höra!



jag saknar dig dennis..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0