spending my time..

image153

this was not a part of plan, baby..



månad.. och jag är trött som ett ålderdomshems!
helgen var bra.. var i köpenhamn i lördags med
några kompisar :) riktigt kul hade vi! Var en runda på
chris.. drack öl, och bara gled med folket där inne..
så jävla soft :) Det är verkligen en helt annan värld där inne..
alla är så jävla öppna och trevliga! Man måste se, för att förstå!
efter chris drog vi oss in i köpenhamn igen, och drack ännu mer öl :p
vi träffade riktigt mycket skönt folk :D festade hela natten, sen tog vi tåget
till malmö.. sen taxi till trelleborg! Var hemma typ 06.45.. så det var lagom ;p
igår var det sjukt passivt.. gjorde inte mycket alls! var rätt sliten :p hehe..
idag har jag varit en runda i malmö med sis :) sen stack vi hem till mig
och chillade en stund :) alltid skönt att träffa henne... she's special <3
nu ska jag kasa i säng (:

g´nite..




bebo..
vad gör du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0