this is our faith

image139

amor vincit omnia



this is our faith,
i'm yours..


passiv dag som fan.. hjälp mamma att städa lite
och sånt trams.. action = noll ! :p

ska opereras imorgon.
det ska ju bli mindre spännande..
sprutor och nålar i hela kroppen,
bedövnings spruta rätt in i armhålan..
jag kommer dö. that's for sure..
får inte äta, dricka eller röka på 12 timmar..
sen måste jag vara kvar på sjukhuset i minst 6 timmar
efter operationen.. och då har jag planerat att hinna röka
ett helt paket cigg..typ.. haha.

fan, jag vill verkligen inte..

äh, det ska nog gå bra.. kankse..

*




kärlek övervinner allt -

Kommentarer
Hasse Arvidsson - Skriver:

Hej.
Har aldrig gett råd över nätet men varför inte.
Vi gör ett försök.
[email protected]
eller
[email protected]

Allt gott till dig.
Hasse Arvidsson

Kommentar skickad: 2008-02-03 Klockan: 21:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0