tjugo

1. Värsta känslan?
ångest..och stress..

 2. Bästa känslan?
när livet flyter på!

 3. Din första tanke när du vaknar?
vad händer?

4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?
alltid ljudlös..

 5. Har du någonsin varit kär?
 
klart :)

 6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
 
för mycket..

 7. Vad har du under sängen?

lådor typ..


 8. Ser på?
 
Sopranos

 9. Lyssnar på?

det mesta faktiskt (:


 10. Skriv nått smart!

Lojalitet!


11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?

mig själv om 20 år


12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?
" jag saknar dig, fuckface.. när ses vi? LL&R "

13. Vad vill du bli när du blir stor?
ekonomiskt oberoende?

 14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?
förmodligen som världens snurrigaste människa..

 15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
men.. det vet jag inte =/

 16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
snowboard åkning :D

  17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?
förmodligen ingen..

 18. Vilken superhjältekraft vill du ha?
att kunna trolla fram vad som helst ;)

 19. Vad är du beroende av?
pengar, lypsyl, kärlek och människor..

 20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
min superhjältekraft, såklart ;)

Kommentarer
Hasse Arvidsson - Skriver:

Hej.
Bra jobbat. Skriv, skriv, skriv.
Sköt om dig
Hasse A

Kommentar skickad: 2008-02-27 Klockan: 06:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0