fat kit de dam di!

image127

when you get what you want,
but not what you need..




jag vill ha sommar.. det hade fan inte gjort ont!
hawaii shorts och flipflop, mhm.. :)

min mamma kom nyss in på mitt rum, och frågade vem
jag pratade med? haha ! Jag satt tydligen och pratade med mig själv :p
jag märkte inte det ens det sen när mamma sa det, så kunde
jag komma ihåg att jag faktiskt hade pratat :p hahahaha..
jävligt wierd situation det där !!

inte första gången någon påpekar det..
har fått höra rätt många gånger att jag pratar
med mig själv :p haha. läskigt! man tror att man tänker det,
så säger man det istället.. haha, det där kan ju sätta en
i ganska svåra sitsar :p hahaha! vilken grej!

fredag imorgon.
festa?



gliiiiiid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0