so close no matter how far

image116

live for the moment..



mår inte bra alls.. har inte ätit på fyra dygn.
fått i mig lite vätska, som lika sanbbt kom upp igen !
jag är svimfärdig, skakig och totalt tom i huvudet..
kul !

kroppen slår tillbaka för allt skit jag utsatt den för..
så det känns ganska självförvållat !!
undrar bara hur länge man ska behöva må så här?
yeye, time will tell ..


och btw, stockholm var riktigt nice :) på tal om ingenting..
sjukt mysigt att träffa syster. som alltid :)
dagarna gick lite för fort bara, men om 20 dagar är hon här
på heltid igen. Och det värmer :)

nu ska jag försöka tvinga i mig lite nyponsoppa,
och se om jag kankse kan få behålla det en stund !?

saker måste förändras nu.
2008 ska fan bli ett bra år.
ett rent år !


God Bless


/ p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0