zero tolerance



image122

Memories they haunt me, they follow me, To the day I die..



sitter och flummar genom min musik.. så sjukt mycket låtar!
så jävla mycket minnen. ibland kan man inte låta bli att sakna
vissa tider.. med vissa undantag, dock.. men shit, man hade verkligen kul..
the world was fucking mine! jag älskade det.. det där livet..
samtidigt som världen runt omkring sakta rasade samman, bitvis..
den riktiga världen!  mitt liv kändes perfekt.. fast idag tänker man
kankse i lite andra banor.. man underskattar saker så jävla lätt !!

skit samma.. det där blev en djup grej, för min hjärna :p
tankarna gick loss helt.. haha! vad sjukt detta blev :p


jag undrar om det egentligen finns en endaste människa
till, förutom jag.. som ens läser min blogg? :p haha..

nej, nu ska jag fan kasa i säng..

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0