your smile is heavenly.



life is ours, we live it our way!




det har hänt riktigt mycket på senaste tiden..
sjöbomarknad har varit, molly har kommit hem
från sjukhuset, mamma har legat på sjukhus hon med,
men hon är också hemma igen :) jag har snurrat som
en galning med andy och patrik.. jag har fått papper om
min rättegång. 22 september 13.00 sal 1 Ystads Tingsrätt..
ohyes! och massa massa annat skit har hänt..
man hinner inte landa från den ena chocken förrens nästa
slår en i bakhuvudet..

underbart liv man lever, va?
tss..

saknar min syster..
vi ses aldrig längre..

och jag vet varför!

never mind..

bloggen är inte så intressant längre!


byebye

   

Kommentarer
Sandra - Skriver:

Jag saknar dig också .. Vet du varför vi inte ses mer ? Jag är rädd för förändring och du har förändrats .. Jag är rädd för att jag ska hamna i samma skit som du har hamnat i för jag vet hur lätt de är för mig .. Jag vill bara att allt ska va som förr när vi hängde hela tiden och hittade på busiga saker , busiga saker utan en massa skit . De va ju alltid vi . Jag tänker som fan på dig varje dag . Även om vi har glidit ifrån varandra så vill jag ha dig tillbaka för jag behöver dig , jag gör verkligen de . Ibland önskar jag bara att du kunde va där och bara ge mig en riktig pepe-kram för de behöver jag en minst varje dag . Ganska många att ta igen nu :P De kändes bra att träffa dig på marknaden men jag blev lite besviken när du inte ringde .. Sen när de gäller Molly .. Hon e underbar på sitt sätt men vi tre kan tydligen inte umgås .. De brukar ju va så med brudar och efter sist när vi skulle till danmark så va de droppen .. Jag blir så trött på brudar som inte kan säga vafan problemet är .. Si vi klickar inte riktigt .. men men , så e de ..

Jag saknar dig i alla fall så jävla mycke .. Jag vill ha dig i mitt liv som jag alltid har haft .

Jag älskar dig till månen och tillbaka , glöm aldrig de ! Pussisar storasyster <3

Kommentar skickad: 2008-07-21 Klockan: 10:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0