at the worlds end.

image210

no matter what..



uuh.. det är så jävla mycket som händer överallt.
allting är fan bara fel.. alla mår dåligt, alla gör dåliga
saker och ingen ser vad som händer.. fan asså..
hur jävla mycket ska man behöva palla egentligen?
jag har så sjukt mycket tankar som bara snurrar runt i mitt
huvud.. runt runt runt. samma tankar, dag ut och dag in..
jag måste samla ihop mina tankar. jag måste samla ihop
mitt liv.. plocka upp alla spillror, och bygga ihop pusslet igen!
jag orkar inte stå sidan om mitt eget liv och bara se hur det
så jävla sakta bara precis rasar.. jag pallar inte det mer!
jag måste komma på vart jag vill i mitt liv, vad jag vill göra..
och hur jag ska komma dit! jag måste göra något nu innan
allt är försent. jag har tänkt mycket på avgiftningen som jag ska
skrivas in på imorgon.. jag har tänkt mycket på rättegången som
jag väntar.. jag har tänkt bakåt på mitt liv.. hur jag kunde hamna där
jag är idag.. hur allt kunde gå så fucking fel? jag fattar det inte..
jag har sabbat allt i mitt liv så fruktansvärt. på alla sätt som går..
jag kommer aldrig fatta! det ända jag kan göra nu är att ta tag i det
jag vet att jag kan göra något åt.. nu när jag verkligen vill, så ska
jag göra det.. innan motivationen försvinner igen, och drogerna
kommer. igen! jag ska fucking fixa det.. med eller utan hjälp!
här ska jag inte stanna iallafall! träffade min storasyster idag..
shit.. det hjälpte mig så fett mycket! det finns ingen som hon..
det finns ingen som kan förstå mig på det sättet som hon kan!
hon vet alltid vad hon ska säga och göra.. hon får mig att le som
ingen annan i denna världen kan.. jag kan alltid skratta tillsammans
med henne. hon får mig så jävla glad.. alltid! vad som än har hänt
och vad jag än har gjort, så vet jag.. att hon skulle aaaldrig nånsin
vända mig ryggen. aldrig! hon är en trygghet i mitt liv... jag älskar henne!




Det finns två saker som är oändliga.
Människans dumhet, och universum!

Jag tvivlar på universum..


Kommentarer
Sandie McDahl - Skriver:

Lilla gummis , de kändes i mitt hjärta när jag läste detta . De kändes riktigt bra . Du är världen för mig . Jag kommer alltid att finnas där , vad du än ska gå genom så står jag bakom dig och knuffar dig i ryggen . Du är min ängel , always . Jag älskar dig <3

Kommentar skickad: 2008-06-10 Klockan: 16:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0