bring me the horizont.



it's never to late to make things right.



det har varit en lugn och skön vecka faktiskt..
var på ikea en runda häromdagen med sis och jonas :)
hittade massa kul! och jag har 500kr kvar på mitt ikea kort
så det blir nog en runda dit snart igen ;) haha. jag älskar ikea!
fredag idag.. ska faktiskt till vellinge ikväll! jimmy tar studenten,
så det blir fest.. med alla oldies :) ska ändå bli rätt kul! jag har inte
varit i vellinge på typ ett år.. så ska det ska bli kul att få träffa allt folk igen:D
sen efteråt ska jag vidare till trelleborg, fredrik tar studenten där så jag ska
dit och efterfesta med honom och sis (: ska bli kul det med!! kommer bli massa öl
har jag en känsla av :p länge sen jag festade med min storasyster nu, så
vi kommer röja ikväll ;) bally&monty, like bak in the days! hah. nice..
nu ska jag städa lite här, och tvätta lite. sen ska jag börja göra
mig i ordning och så :) ha en nice fredag allihop..
later



ain't no sunshine when he's gone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0