please don't stop the music.



when the adrenaline is pumping,
the eyes goes black!




midsommar imorgon..  så galet..
ett år sen allting hände! allt det jag väntar rättegång för!
ett år har gått riktigt fort! det har hänt sjuukt mycket på detta året..
riktigt sjukt mycket asså! positiva och negativa saker.. mest
negativa dock :p haha.. otippat?  skit samma.. den senaste veckan
har inte heller varit sådär jävla najs. hänt sjuka grejer! och det bara
fortsätter.. heela tiden! folk fattar inte hur jag alltid lyckas sätta mig i dessa
helskruvade situationer? haha.. that'smy thing. that's what i  do :p
i fuck things up! och tro mig.. jag är bra på det! haha ;)
yeye..  imorgon är det krök!! i veeellinge, faktiskt :p najs najs!
lite sjöbofolk ska följa med ;) ännu mer najs najs!!
nu ska jag hänga upp min sista tvätt sen ska jag kasa i säng!
natti




live for today, pray for tomorrow!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0