the fact of the day.



one true word, beats a thousand lies!



har varit en najs helg faktiskt :) varit med storasyster
flera dagar.. vi skulle egentligen till Köpenhamn i lördags,
men som vanligt ska folk jiddra så det blev inget med det..
så vi åkte till tosselilla istället, haha! fett kul hade vi :p
och vädret var riktigt soft! blev solbrända som fan ;)
sen i söndags blev det ganska lugnt.. vi var hemma hos
 mamms hela dagen, sen käkade vi middag där och så!
Och igår hjälpte jag syster lite på jobb.. vi delade ut flygblad
i typ hela veberöd :p haha. duktiga var vi! och solen tog som faaan..
jag är riktigt bränd på mina armar och i mitt huvud! :p skönt.
nu ska jag dricka kaffe, sen ska jag påbörja min tvättdag.. puh!
skönt att det inte är så fint väder idag :D hah.
see ya



två själar, en tanke!





Kommentarer
Hasse Arvidsson - Skriver:

Hej.

Kul att läsa att vindarna fyller dina segel igen och solen värmer.

Allt gott till dig och syrran.

Hasse A

Kommentar skickad: 2008-06-10 Klockan: 18:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0