without you I wouldn't survive.



remember everything, fear nothing!




söndag! ännu en helg har passerat.. har varit
mycket chill denna helgen faktiskt (: skönt!
träffade andy och malin igår.. vi var i skurup en runda
och lite så. kul att träffa dom, det var fett länge sen :p
och idag har jag bara glidit hemma.. druckit kaffe med mammi
och rökt galet för många cigg :p mysigt! ska städa och tvätta
lite idag hade jag tänkt.. men jag orkar verkligen inte! jag har skjutit
på det sen jag gick upp i morse, haha.. känns som att det blir imorgon
istället ;) jag stressar inte! men jag ska iallafall hoppa in i duschen nu :)
tjoooo

tack för allt mamma.
jag älskar dig enormt mycket!




you ain't a G'..
i see a bitch in your eyes!


Kommentarer
Mamma - Skriver:

Du är värd allt och ändå mer! Så länge jag andas och finns så är jag till för dig. Älskar dig ännu mer min skatt!

Utan dig och din bror så vore jag INGET! Så kan jag hjälpa så vet du att jag gör det. Utan att ifrågasätta eller döma. Du är mitt barn, mitt ansvar och min sol. Love u

Kommentar skickad: 2008-06-29 Klockan: 20:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0