his infernal majesty

image166

alis volat propriis



då var det fredag.. igen! blir sjukt passivt idag.
pallar inte ut och snurra och sånt idag, så det blir
förmodligen hemmakväll :) om det inte händer något kul
någonstans.. vilket jag inte tror.. så!
ska snart käka pizza, sen ska jag hoppa in i duschen
sen blir det mjukisbyxor och iiiinget smink ;) hehe!
Imorgon kommer storasyster hit. Vi ska ha en mys dag,
bara hon & jag.. ska bli riktigt kul! länge sen nu.. så det
ser vi fram emot en massa :) nu ska jag kasa, så jag får något
gjort idag... annars är risken ganska stor att jag fastnar här :p heh!
ha en soft fredag allihop! Drick inte för lite!





perfection
(L)




Du är en nolla,
och jag är din idol..

sådetså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0