ice cold

image168

when everything changes..



söndagkväll.. mycket passivt! hela helgen har varit relativt
lugn faktiskt.. igår umgicks jag med storasyster hela dagen!
såg melodifestivalen, käkade godis och hade allmänt mysigt :)
alltid lika uppiggande att träffa henne, hon får mig glad :)
och idag har det inte hänt så mycket.. kollat lite på tv och så bara..
ny vecka imorgon.. har mycket som ska fixas och ordnas denna vecka!
nu är det fanimej på tiden att det blir en ändring! and it will.. belive me!
nu ska jag fixa undan alla mina kläder som ligger här överallt, sen
ska jag sova.. och hoppas på att morgondagen ger mig det jag strävar efter.
meeen, för höga förhoppningar ska man inte ha. Man vet hur det funkar...

och människor som säger till mig att jag lever
utanför vårt samhälle, pga än det ena och än det andra...
jag har bara en sak att säga till er;

Jag har inte valt att ställa mig utanför samhället.
Jag har blivit ställd utanför samhället..

ni har inte en fucking aning om vad ni snackar om..
och enligt mig, är bättre att hålla käften då!!



Och ett sjukt stort tack till Hasse..
för allt han har gjort, och allt han gör!
Det borde finnas fler människor som han.


Kommentarer
Hasse Arvidsson - Skriver:

Tusen tack Petra Jag önskar dig allt gott och att du får den respekt du är värd.
Hasse A

Kommentar skickad: 2008-03-17 Klockan: 22:21:47
Petra - Skriver:

det är jag som ska tacka.. dina kloka ord rycker upp en ur dimman!

Kommentar skickad: 2008-03-18 Klockan: 01:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0