list your life

vilka namn står på ditt IDkort -
Ingrid Petra Sabine Albrecht Olsson

 var bor du -
 Sjöbo..

 skostorlek -
38/39

syskon -
världens bästa bror. patrik!

har du mobil -
yesyes =)

 vilken operatör -
halebop! ( gratis sms is the shit )

hur många sms skickar du om dagen -
usch det är många.. 20, 25 st kankse!

vem fick dig att skratta senast -
snubben framför mig och sis i bankomatkön :D

vad gjorde du 12.00 idag -
 var hos tandläkaren ;p

 är du inloggad på msn nu -
 jaaao..

vilken status har du på msn nu -
(Inte vid datorn) - som alltid!

vad åt du senast -
bulle med ost och gurka!

när åkte du bil mer än 15 min senast -
idag :)

vilken låt strömmar ur dina högtalare nu -
Dirty Dancing Soundtrack - she's like the wind

 saknar du någon -
ja.. det gör jag!

om du fick göra vad du ville, vad skulle det vara -
skapa rättvisa för människor som förtjänar det.
tagit bort och lagt till en del lagar.
trollat bort varenda polis i hela sverige.. typ...

vad är det värsta du vet -
fötter, mörker, ångest, golare folk som klyddar,
och människor som inte ens kan stava till lojalitet!

 vilken är världens bästa känsla -
 frihet

 vad är det godaste du kan äta -
pastasallad med vitlöksås, eller mammas baconröra!

favoritsymbol -
stjärna

vad är rött närmast dig -
 hm.. bob marley flaggan bredvid mig.

vad har du för kläder på dig nu -
 svarta Adidas mjukisbrallor och en ljusgul Emilio hoody

 har du blivit tagen av poisen någon gång -
 mhm..... -_-

favoritchoklad -
marabou apelsinkrokant

har du testat droger, och vilka isåfall -
tssssss..

dricker du sprit -
jag är ju inte den, som spottar i glaset va ;)

 kan du laga mat själv -
såklart!

vilken resturang äter du helst på -
Jensens'.. ååh Favoritsåsen.. mmm..

 favoritstad -
tro det eller ej, men jag ÄLSKAR malmö!

 finns det någon som vet allt om dig -
 nej.. inte allt! men finns några som vet mycket..

 vad åkte du i för bil senast och med vem -
 eehm..en Honda Prelude ( stavning?) med sis och jonas =)

 har du gjort något kriminellt någon gång med vilje-
 vad är det för fråga? det är väl klart som fan.. det har alla gjort!

finns det någon du litar på till 110% -
jag litar på två personer. den ena är mig själv.. och den andra är inte du!

 har du ett rent polisregister -
 nej..

vad åt du till middag igår -
spagetti och äcklig köttfärsås som jag lyckades fucka till heeelt..
den smakade inte helt bra :p

 tycker du att det är skönt att frågorna tar slut nu -
haha ja faktiskt.. helt ärligt... jag borde skaffa mig ett liv!



när du har läst denna listan är du automatisk
utmanad. Kopiera listan och sätt in den i din egen blogg,'
och skriva en kommentar här och länka till din blogg.

öööh ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0