losing my religon..

image169

li don't know if i can do this..



Onsdag!! inte gjort så mycket idag..
jag och jonas körde till malmö och fixade lite ärenden..
sen åkte vi till hans pappas firma och drack kaffe  :p trevligt!
sen träffade jag sis en snabb runda.. alltid kul :) blir förhoppningsvis
en längre stund imorgon!! =) nu ska jag dricka lite mer kaffe sen ska jag
kolla på tv tills jag somnar ;p
tjahej




alis volat propriis -
hon flyger med egna vingar

*

Det blir min tatuering!!



saknad




Kommentarer
Hasse Arvidsson - Skriver:

Bra att du skriver igen. Det räddade livet på mig.
Snyggt sitat. alis volat propriis.

All lycka till dig

Hasse A

Kommentar skickad: 2008-03-20 Klockan: 23:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0