may angels lead me in..

image174

emotionless



nu har det kommit ännu mer snö.. och jag är
så fucking trött på skiten .. Jag vill ha vår, och massa sol..
men aja.. tids nog!  Har varit hos tandläkaren idag, gick kalas bra..
tog väl ungefär 10 minuter där, allt som allt. Inte ett endaste hål :)
'felfritt' som min snälla tandläkare sa :D iih. känns endå jävligt skönt!
Nu ska jag inte dit förrens i augusti / september, så det är känns chill! :)
Sitter och väntar på att Danne ska komma.. han är sjukt seg. haha!
vi ska leka en stund, och lite senare blir det kankse malmö en runda..
skulle faktiskt behöva det! men ja, vi får se vad som händer =)
jag stressar inte ;) haha..
nu ska jag äta glass!
tjahej




vår tid kommer, baby.
nu eller om 10 år, det kvittar..

(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0