show no fear..

image164

Du river murarna mot världen



då var det lördag.. igen! Sis och Johan kommer
hit en runda sen. vi ska nog kolla på melodifestivalen
verkar det som :p hehe! Jag har inte sett ett enda avsnitt
av det, och ikväll är sista.. så man får väl kolla lite, så man
vet läget :p hehe! Igår var det också rätt chill faktiskt..
Vi var först hemma hos Danne och käkade pizza och så,
sen stack vi till Arlöv och flummade en bra stund.. var hos dannes
syrra och tittade på Så Ska Det Låta. haha! var inne
på OBS och så också en runda.. hehe! sen stack vi
in till sjöbo till Putte och dom, så chillade vi där ett tag
sen körde vi hem till mig och kollade på film till typ klockan 5
i morse.. var allt annat än människa då :p haha! riktigt trött var jag!
sen körde han hem, och jag somnade.. och idag är jag helt förstörd!
nu ska jag duscha.. sen kommer nog sis när som helst :D iiiih*
byebye fuckers




you are always on my mind, bebo..
kom hem snart!

Kommentarer
Hasse Arvidsson - Skriver:

Hej.
Kul att läsa din blogg igen.
Det är viktigt att skriva. Djävligt viktigt.
Gör vad du måste och var försiktig.
Hasse Arvidsson

Kommentar skickad: 2008-03-08 Klockan: 23:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0