wooooody

image163

"Who are you to judge the life I live?
I know I'm not perfect and I don't live to be,
but before you start pointing fingers...
make sure your hands are clean. "

Bob Marley




onsdag.. har inte hänt allt för mycket idag.
var en runda i malmö innan med sis och Jonas innan..
igen större action alls faktiskt :p sen drog vi hem igen..
släppte av sis i veberöd, sen hem till lilla sjöbo igen..
satt och snackade med Jonas en stund, sen kom danne
och hämtade mig.. vi stack hem till Putte och Anne-Mary
och flummade lite och kollade på tv. hehe, hade rätt kul faktiskt :p
sen stack jag och danne hem till mig och glodde på en film..
båda somnade, så det kändes ganska meningslöst =/ :p hehe.
nu ska jag dricka upp min mjölk, sen sova. imorgon kommer nog
sis och johan hit :D iiik. mina små pluttisar !!
natti



saknar dig dennis..
jag hoppas du mår bra!

tänker på dig, vännen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0