a piece of me.

image199

choosing my confessions



panic in needle park
fett sliten idag.. dock inte konstigt :p
inte sovit så mycket på det senaste, haha..
har en känsla av att jag kommer somna innan
klockan nio ikväll! skulle ju kankse inte skada?
får se vad som händer.. jag ska iallafall snurra en runda
till nr 14, och kolla läget vad som händer där ikväll.. händer
det inget, så blir det fett med sömn.. men händer det något, så
får jag helt enkelt sova en annan dag ;) det är iiiinga problem!
ta det chill alla..



Fröken Heroin

Den dag du inser vilket odjur du blivit lovar du:
"aldrig mer sil" , dyrt och heligt.
Men om du tror du är cool , säker och trygg,
försök kasta mig av din rygg.
Du spyr, får kramper, värken aldrig vill sluta,
dina nerver skriker efter en sista spruta.
Du svettas, du fryser, abstinensens och smärtan,
kan bara mitt vita pulver lätta.
Det finns ingen utväg. Låt bli att leta !
Du vet du är fast. Låt bli att streta !
Du rusar till langaren desperat,
och sen du välkomnar mig i din arm igen.
Och när du väl kommer åter, precis som jag sa,
så skänker du mig din kropp, och din själ får jag ta.
Du ger upp din moral, ditt hjärta blir hårt ..

Du blir min till döden skiljer oss åt !




saknar dennis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0