and when the rain begins to fall.

image205

.. you are my rainbow in the sky!



då var det fredag igen.. denna veckan har varit,
hm.. snurrig! det har hänt ganska mycket, både bra
och dåligt! dock inget som inte löser sig.. men det känns
ändå bull! aja.. life is bitch.. fick brev från polisen idag med,
ska på ett förhör till.. fuck yeah! skitkul detta ju.. eller inte?
menmen.. får hoppas att det fixar sig!  har träffat dennis några
dagar nu i veckan med :) känns fett bra! han vet alltid precis
vad han ska säga och göra för att få mig på bättre tankar..
gulleplutten :) får se vad som händer ikväll.. jag får inte dricka
eller nånting, tack vare tegretolen och min pencillin! ångest =/
blir nog en ganska passiv helg har jag en känsla av..
well well.. kankse inget man dör av? :p tss. nu ska jag duscha
sen ska jag in till sjöbo och ordna lite saker!
tjohej



mitt liv,
mina beslut..
mina misstag!

Kommentarer
kingen - Skriver:

wish you where here... saknar dig goding.. hoppas du tar de lugnt ikväll som du har lovat!!! puss på dig

Kommentar skickad: 2008-05-23 Klockan: 23:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0