blinded by your amazing charm.

image203

the unknown feeling takes me away..



livet glider på.. för det mesta iallafall :p
inga större hinder, eller problem.. just nu..
bor numera hos jonas :) det är chill som fan! skönt att
komma hemifrån. no offence! men man vänjer sig lätt vid att
inte ha föräldrar runt sig hela tiden, som säger till en vad man ska
göra, och när man ska göra det.. that's not a life for me :p
ikväll ska det bli öldrickande här hemma.. för dom andra..
jag får inte dricka, tack vare mina helvetes piller.. ångest som fan!
jag skulle kunna göra mycket för en öl, haha.. yeye, min tid kommer ;)
nu ska jag gå och göra lite mat till pojkarna, så dom kan sluta gnälla en stund.
haha.. dom är som småbarn :p nellie ska också ha lite mat..
later fuckers..



you got me..
like a hurt, lost and blinded fool..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0