broken heart and faded dreams.

image201

do you ever feel like crawling out of yourself?



det har varit en riktigt bra dag idag :)
bara chillat hemma och tagit det riktigt lugnt..
sen stack jag jonas och patrik till sövde och badade :D
sjukt najs! lite kallt, men det hindrade inte oss. haha!
sen drog vi hem, duschade och så.. sen lagade jag mat och
jonas stack ut på något äventyr någonstans :p var hemma hos
mammi en stund och pratade och drack lite kaffe. alltid mys :)
nu ligger vi i soffan och kollar på terminator, hehe.. fett chill!
ska snart kasa mot sängen! ny dag imorgon..

jag saknar min syster..



dennis är hemma :)
känns helt overkligt, efter så lång tid..
men nu är det slut på saknandet.

det känns sjukt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0