catch me if you can.

image207

everytime i close my eyes,
i fear what's gonna happen when i open them up.



riktig fucking skitdag idag.. fan vad ångest allt känns!
var på polisförhöret i morse.. och ja.. det gick väl kankse
inte så där jävla bra! jag fick läsa igenom alla protokoll,
från allas förhör.. vad alla hade sagt, och vad alla inte hade sagt..
fy fan.. som ett fucking knivhugg i ryggen! förstår inte hur man
kan göra en sån här grej? hur kan man vara en sån fucking fitta
mot en människa som man en gång har kallat sin bästa vän?
fan.. det där kändes rikigt mycket asså! och så kommer snuten ut till
mig och säger.. " jaa petra, det här ser väl inte riktigt bra ut, va? "
no shit, ditt cp.. jag skulle kunna flippa på henne asså! jävla idiot.
aja, nu har fallet gått till åklagaren, och rättegången kommer
inom det närmsta! kul.. jag kommer få sitta där.. mot alla dom!
jag längtar inte! haha aja.. fuck that. jag är van! mitt liv är fucked
redan.. och det blir bara värre. dags att gilla läget asså!



Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden!

..sinnesro?



polisen ringde mig nyss.. hon ville ha
bekräftelse på om jag förnekade eller erkände
brottet. vad fan ska man svara i ett sånt tillfälle?
jag sa bara, det jag minns av händelsen.. det erkänner jag!
resten kan jag inte göra något åt.. och innan jag fatta något av det
så var vi inne i en sjuk disskution om mitt liv, droger, droger droger
och lite mer droger.. hon öste skit över mig.. jag var en fett dålig
människa, det var sånna som jag som gjorde att hon fick sin lön.
hon ville bara skrika KNARKARE till mig.. hon sa till mig att dra mig ur
skiten och börja se framåt på mitt liv istället. att jag skulle lämna drogerna
bakom mig, typ idag.. och gå vidare i livet. jag svarade bara med,
' kom tillbaka och säg det till mig när du har suttit i ett sjukt heroinmissbruk'
då kontrade hon med att vi levde i två olika världar. och min värld var mer
eller mindre inte ens värd att pissa på.. jag var bara en fucking missbrukare
i hennes ögon.. till sist flippade jag över så mycket i telefon, att hon
började prata om häktningsförhandlingar och grejer..
då la jag på!! hon får komma hit
och häkta mig om hon vill..
jag kommer spotta på henne!! äckliga snutjävel..

sorry, jag har inte mycket över för snutar asså..
i mina ögon är ni fittor allihop!

.. och ja, du har rätt..
det är en fet skillnad på din och min värld..

men en sak är jag säker på..
du hade inte överlevt en dag i mitt liv!


mother fucker



Kommentarer
Hasse Arvidsson - Skriver:

Det är bra Pethra.
Ta ingen skit.
Stå på dig annars gör någon annan det.
Hasse Arvidsson

Kommentar skickad: 2008-05-26 Klockan: 22:51:34
kingen - Skriver:

fan gumman... när ska dom där jävla snutarna låta dig va??? har dom inte gjort va dom ska i ditt liv? =/ fan asså... jag finns här om du behöver.. de vet du!!! / king

Kommentar skickad: 2008-05-27 Klockan: 14:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0