i'll make you beg for more.

image206

i just want to live my life!



söndag eftermiddag.. jag är så slut i mitt huvud!
sitter och flummar igenom min musik på datorn..
det är fint väder som fan, men jag orkar verkligen inte
ta mig ut.. jag sitter hellre här bakom rullgardinen,
medveten om att solen steker där ute.. mm, idag är
en sån dag! skit samma.. ska hem en runda sen och
käka middag med mamms och dom andra. det är trots allt
mors-dag idag :) sen ikväll kommer molly hit.. vi ska kolla på
film och sunka ner oss totalt i soffan! känns heelt rätt idag..
kankse ska träffa dennis en runda sen.. om jag pallar :p haha!
imorgon är det polisförhör som gäller. igen! känns ju jävligt
spännande.. eller inte? yeye.. tiden utvisar vad som händer!
nu ska jag duscha.. need some energy!
tjahej



tiden står still när du är nära




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0