it's an obsession.

image202

your eyes never turned me down..



tisdagkväll.. sitter här i min ensamhet och tittar på
Navy CIS och dricker kaffe :p jonas är på någon snurr runda i ystad..
jävla bastard. jag vill också :p haha! aja.. det blev mer kaffe till mig :D
tss. började med mina piller idag.. känner mig helt konstig. känns värre
än benzo stavar :p haha.. och jag har bara tagit en! sen ska jag ta 3 om dagen...
puh, det där kommer nog inte sluta bra.. haha! skit samma, jag slipper smärtan
iallafall.. och det är allt som känns viktigt just nu, så jag får helt enkelt bita
ihop och se glad ut.. och tugga mina jävla piller :p haha, katastrof!
skit i det... det som inte dödar, det härdar! det säger iallafall min mamma :D
yeye, nu ska jag kasa i säng.. ska upp tidigt imorgon. måste ringa soc och
klydda lite med dom. alltid lika kul... =/ senare på dagen ska jag träffa dennis..
deeet ska bli fett kul :) jag saknar honom sjukt mycket!
nighty night, fuckers!




hur i helvete kan man bjuda en 12 åring på heroin?
fy fan, det borde finnas dödsstraff i sverige..

äckliga jävlar. jag hade kunnat skjuta er..
det skulle vara ett rent nöje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0