my life.




" haft en skitmysig kväll med mamma och patrik!
saker och ting kommer verkligen förändras nu,
det vet jag. det känns så jävla skönt att veta att man har mamma
bakom sig alltid! det spelar ingen roll vad det än gäller..
hon finns alltid där.. har alltid gjort!
jag kan prata med min mamma om allt..
hon är verkligen min lyckliga stjärna.. jag är inget utan henne,
hon betyder allt för mig! Jag älskar henne sjukt mycket.. "



" Och min storebror.. shit, jag har inga ord att förklara
hur mycket jag älskar honom..
han betyder mer än mitt eget liv.
jag skulle kunna dö och döda för honom!
vi har bott under samma tak i 20 år. varje dag!
han har varit min bästa vän hela mitt liv..
vi skulle aldrig kunna ha tråkigt tillsammans..
vi har umgåts som bästa kompisar
i hela mitt liv.. vi har alltid sett om varandra,
alltid stöttat och hjälpt, pratat och lyssnat..
vi har skrikit på varandra, vi har slagit varandra, vi har sårat varandra,
vi har gråtit tillsammans, vi har legat dubbelvikta på golvet av skratt..
det har alltid varit "patrik&petra". 
mitt liv skulle inte vara något utan dig, brushan.. 
du betyder världen för mig!
du är min bästa vän.. och jag älskar dig riktigt mycket! "

" shit, blev helt sentimental här :p sjukt som man kan flumma loss med
sina känslor när man skriver.. skönt är det! sinnesro för en stund..
man behöver det! "

(2008-02-03 / 23.54)



hittade detta inlägget på en
annan sida där jag skrev mycket blogg förr..

*

..jag menar varje ord!

(L)

Kommentarer
Mamma - Skriver:

Ohh Gumman!!
Tack för dom fina orden blev så glad att se det så tårarna rinner :) Du ska veta att du och Patrik ni är mitt allt. Det finaste på jorden och jag älskar er mer än ni någonsin kan ana. Nu och för alltid. det spelar ingen roll vad som händer ni är ALLTID nummer 1 och nummer 1.
Älskar dig sötnos!!
Mamma

Kommentar skickad: 2008-05-03 Klockan: 10:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0