stay with me.

image200

it's not always about pride, baby..



sommaren är riktigt nära nu.. bara några grader till
så blir det dalby stenbrott :) det ska bli fett najs!
igår var det en ritkig sommardag.. varmt och skönt,
låg och solade hela dagen nästan :p sen på kvällen
åkte vi till vollsjö och grillade med molly och hennes mamma.
sjukt gott (: och till efterätt gjorde vi varma bananer med smält
choklad.. haha, det gick ju ner ganska lätt ;) mysigt hade vi iallafall..
sen började min värk komma smygande, sakta men säkert..
inom några minuter var jag dubbelvikt av smärta.. inget hjälpte denna gången.
så jag fick åka till akuten i ystad.. och innan jag hade fattat något så
var jag inlagd =/ blodprover, sjukhuskläder, id-armband och inplastad kudde..
mindre najs!! i vilket fall som.. jag fick stanna där över natten, fick fett med
piller och grejer.. sov gott sen ;) haha! så nu har jag fått medicin utskriven
till min jävla sjukdom.. fast är lite kluven på dom där pillerna =/
biverkningarna är många. och riiktigt kraftiga! men ja.. vad gör man?
vad som helst för att slippa detta! pallar inte med det längre..
aja, idag blir det chill.. ska bara mysa med molly och jonas :)
nu ska jag ta min tvätt, sen duscha..
tjaao



Shakespeare's Sister - stay



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0